Skladištenje stvari – Selidbe
Prodali ste ste stan a novi još nije spreman za useljenje? Privremeno ćete boraviti u inostranstvu ili van grada? Ili renovirate stan u potpunosti i ne želite da vam se stvari isprljaju, oštete ili prosto smetaju tokom radova. Ovo su i najčešći razlozi zbog kojih se klijenti privremeno, najčešće na 2-3 meseca, odlučuju na skladištenje stvari.
Kako se organizuje skladištenje – korak po korak
Naša usluga skladištenja podrazumeva kompletnu organizaciju selidbe u našoj režiji. Pre samog prebacivanja stvari dolazimo na procenu posla da izvršimo popis stvari koje će se skladištiti, odredimo odgovarajuće transportno vozilo kao i broj radnika i dogovaramo okvirno vreme čuvanja, termin i cenu kompletne usluge. U dogovorenom terminu dolazi naša ekipa sa odgovarajućim transportnim vozilom, umotava sve krupnije stvari u streč foliju a pokućstvo i sitnice pakuju u kutije, rasklapa sve što je neophodno, ubacuje u vozilo i dovozi do našeg magacina gde se stvari čuvaju. Kada za to dođe vreme, stvari se dovoze na novu ( ili staru ) adresu, istovaruju se, prebrojavaju, raspakuju, montiraju i postavljaju na predviđeno mesto. Prebacivanje stvari možemo organizovati u roku od 48h od vašeg poziva.
Skladištenje stvari cena
Cena skladištenja stvari se određuje pre svega prema količini stvari i koliko dugo će one biti skladištene. Okvirna cena skladištenja, na mesečnom nivou, se kreće već od 5 evra/m3. Na cenu skladištenja se dodatno obračunava usluga selidbe do našeg magacina i vraćanje. Dodatni popust na kompletnu uslugu na duži vremenski period skladištenja.
Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte.